Новини на агенция
Едни от най-популярните американски self-made икони като Куинси Джоунс, SZA, Палома Елсесер, Амбър Валета, Девън и Стив Аоки са сред главните действащи лица на кампанията на модната къща
От началото на месец септември Карлсберг България има нов Маркетинг директор – Камелия Павлова. Тя ще отговоря за рекламната и маркетинг комуникация на компанията, за стратегическото планиране, управлението на бранд екипите, както и за цялостното представяне на марките от портфолиото на Карлсберг България на пазара.
От 1 септември Карлсберг България ще има нов Изпълнителен директор – Теодор Несторов. Той ще поеме управлението на компанията и ще отговаря за нейните бизнес резултати и бъдещото й развитие на българския пазар.
Джордж Ръсел от Формула 1 в тима на Mercedes-AMG Petronas избра модели от колекция лято 2023 на Tommy Hilfiger
Състезателят избра Tommy Hilfiger за Гран При в родната му страна
Социалната кампания на Míele България, водещ производител на премиум домакински уреди, има за цел да даде гласност на обществено значими теми, обединявайки 12 от най-популярните личности у нас.
Лидерът на пазара на бира у нас – Карлсберг България, откри собствена линия за кен опаковки от 0.5 л в пивоварната си в Благоевград. Линията ще обслужва изцяло производствените нужди на компанията и ще спомогне за създаването на нови работни места – до 10 само през първата година. Проектът, в който Карлсберг България инвестира повече от 23 милиона лева, ще допринесе също така за регионалното и икономическото развитие на града.