Новини на агенция

 Луис Хамилтън с персонализирана визия от Tommy Hilfiger за Гран при на Лас Вегас 
26 Ноември 2024 United Partners

Състезанието бе пресечната точка за модата и моторните спортове

Регистрацията за преживяването Fjällräven Polar вече стартира
29 Октомври 2024 United Partners

Желаещите за участие, могат да кандидатстват до 17 ноември 2024 година, а самата експедиция ще се проведе догодина

Еко инициатива: 5 хижи в Пирин ще рециклират алуминиеви кенчета с помощта на специални преси
8 Октомври 2024 United Partners

Иновативните устройства намаляват обема на кеновете и улесняват тяхното събиране в планината

ДВА ТОНА ОТПАДЪЦИ ОТ ПИРИН СЪБРАХА ДОБРОВОЛЦИ
24 Септември 2024 United Partners

Високи резултати постигна второто издание на кампанията „Пиринско Чисти планини“. Над 3 000 доброволци взеха активно участие в инициативата, като допринесоха за събирането на 2 тона отпадъци от Пирин планина.
Екипът на „Пиринско“ отчита двойно повече събрани отпадъци и тройно повече доброволци в сравнение с пилотното издание на своята CSR инициатива, която марката стартира през 2023 г.

ДЖОРДЖ РЪСЕЛ И ЛУИС ХАМИЛТЪН С TOMMY HILFIGER ВИЗИИ ЗА ГРАН ПРИ СЪСТЕЗАНИЕТО В ХОЛАНДИЯ
27 Август 2024 United Partners

Пилотите от Формула 1™️ с две визии на Tommy Hilfiger за състезателния уикенд

МАРКА „ПИРИНСКО“ С АКЦИИ ПО ПОЧИСТВАНЕ НА ПЛАНИНАТА
1 Август 2024 United Partners

През месец август водещата марка бира в България – „Пиринско“, ще организира акции по почистване на Пирин планина. Кампанията „Пиринско Чисти планини“ се провежда за втора поредна година с цел да допринесе за опазването на българската природа и да спомогне за почистването на отпадъците и превенцията на замърсяването в планините. Почистванията се осъществяват с подкрепата на общините Банско, Разлог и Добринище, Национален парк „Пирин“, ЕКОПАК и др.

ПИРИНСКО ПОДКРЕПЯ БЪЛГАРСКИТЕ ХИЖИ
26 Юли 2024 United Partners

„Пиринско“, е официален партньор на „Хижа на годината“, чиято мисия е насочена към подкрепа и популяризиране на планинския туризъм. Като марка, която от години се асоциира с красотата на българските планини, „Пиринско“ приема тази кауза като свой водещ ангажимент в полза на природата и обществото.