Новини на агенция
Българските потребители могат да намалят сметките си за пазар с 30%, ако заложат на продукти от собствените марки в магазините на Kaufland България. Това сочи изчисление, направено от експертите на Националния статистически институт със специално създадена за целта формула, която отразява разликата в цените на собствените марки на Kaufland и средните съпоставими цени на останалите марки, продавани във веригата в периода 1 януари – 30 септември 2024 г. В проучването са включени 100-те най-търсени и основни продукта, част от малката потребителска кошница на НСИ.
Нова поредица събития „Научно кафене в Халите“, представящи научните открития по забавен и интересен начин, и изложба „ЛИЦАТА на нощна София“ ще бъдат открити тази седмица в новото градско пространство за култура „Сцена Централни хали“.
Над 130 XXL оферти могат да бъдат намерени в магазините на Kaufland от 13 до 19 януари. През тази седмица всеки клиент може да закупи богато разнообразие от големи опаковки с намаленията на месни деликатеси, млечни храни, перилни препарати и стотици родни продукти на страхотни цени. Всички предложения могат да бъдат разгледани в специалната брошура на ритейлъра.
Kaufland започва 2025 г. с огромни отстъпки, които да облекчат бюджетите на домакинствата след празничното пазаруване. През тази седмица лидерът в ритейла предлага до -60% намаление на над 400 нехранителни стоки. Атрактивните предложения започват от съдове за готвене, мебели за баня, електроуреди за дома и здравето, текстилни продукти до инструменти и различни продукти за автомобила. Сред тях са спортни дрехи Nike с -50% намаление, а с добри отстъпки са и предложенията на Puma. Веригата предлага и телевизори Crown на по-ниски цени с Kaufland Card.
Изключително богат театрален афиш очаква през януари гостите на най-новото градско пространство за култура „Сцена Централни хали“, разположено на сутеренния етаж в напълно възстановената от Kaufland България емблематична сграда. Всеки уикенд забавни детски постановки и образователни активности ще зарадват и най-малките посетители.
Kaufland България разширява своята One Stop Shopping концепция с нова концесионерна зона от 406 кв. м. в 67-ия си магазин в страната, открит в столичния район „Изгрев“. Така отдаваните под наем търговски площи в София нарастват до 10 786 кв.м. Освен с богат асортимент от над 23 000 артикула, новият магазин предоставя на своите посетители и разнообразие от допълнителни продукти и услуги, които превръщат пазаруването в мултифункционално преживяване.
Българските полярници в Антарктида ще посветят месец януари на творчеството на бележития български писател, драматург и сценарист - Йордан Радичков. Това обяви ръководителят на българските антарктически експедиции проф. Христо Пимпирев. Така експедицията ще стане част от кампанията на Издателство НИКЕ “Януари - месец на Радичков”, която се случва за шести пореден път.