23 Февруари 2024г.
BILLA България продължава активно да въвежда хибридния модел на плащане в търговската си мрежа в цялата страна. Към днешна дата 83 обекта в 30 града в страната са оборудвани с каси на самообслужване, като плановете на компанията са до края на годината тези магазини да надхвърлят 120. Експресните каси са едно от съвременните нововъведения в ритейл сектора, като основните им предимства са бързината и удобството, които осигуряват на клиентите.
„Нашият фокус е не само във физическата имплементация на касите, но и в мотивирането на клиентите ни в цялата страна да изпробват това решение и да се възползват от многобройните му предимства.“ – споделя Вигинтас Шапокас, изпълнителен директор на BILLA България и допълва: „Като веригата с най-голямо покритие в България, наша задача е да въвеждаме съвременните европейски тенденции в пазаруването в повече градове, включително и в най-малките. Вярваме, че това допринася за цялостното развитие на потребителската култура в страната.“
Подобряването на потребителското преживяване е основен фокус в политиката на компанията, която активно инвестира в модернизирането на своите обекти. С внедряването на каси на самообслужване във все повече свои магазини, BILLA стимулира клиентите да се възползват от предимствата им, пазарувайки със своето темпо и според собствените си предпочитания. Self-check касите допринасят и за по-добрата ефективност на бизнеса, като дават възможност на служителите в магазините да отделят повече време на обслужването на клиентите и зареждането на стока.
BILLA България започва да въвежда в обектите си хибридния модел на плащане още през 2020 г., като пилотният магазин на веригата е в Мол Марково тепе в гр. Пловдив. За последните 4 години компанията е интегрирала над 300 каси на самообслужване в цялата страна, като въвежда такива както в новооткритите си обекти, така и в магазините, които отварят отново след реконструкция. От веригата отчитат, че клиентите все по-бързо и лесно се научават да използват експресните каси – към момента тяхната средна скорост при сканиране на продукт е между 6 и 7 артикула в минута.
За REWE International AG
От своята централа във Винер Нойдорф REWE International AG управлява не само австрийския си бизнес с търговските марки BILLA, MERKUR, PENNY, BIPA и ADEG, но също и международния ритейл бизнес на REWE Group (Организационно звено Handel International). Чрез марката BILLA компанията е представена в България, Чехия и Словакия; чрез дискаунтъра PENNY – в Чехия, Унгария, Италия и Румъния; чрез IKI – в Литва, и чрез веригата дрогерии BIPA – в Хърватия.
BILLA България е първата международна верига супермаркети на българския пазар, навлязла през 2000 г. с откриването на първия си магазин в София. Тя е представена в 50 града в страната с общо 159 търговски обекта,
което я прави веригата с най-голям брой магазини в България. Компанията продължава да развива своята мрежа от супермаркети и да предоставя на клиентите си търсените от тях качествени и свежи месо, хляб, плодове и зеленчуци, деликатеси и всичко необходимо за ежедневното пазаруване на достъпни цени, отговарящи на индивидуалните възможности на всеки клиент.