Новини за Лайфстайл
С ексклузивно събитие бе представена първата колекция на бранда, който отвори шоурум в София
Във връзка с 17-ия си рожден ден, най-голямата верига хипермаркети у нас Kaufland България продължава с равносметката за дейността си по ключови за бизнеса теми, като обявява, че до края на 2023 г. планира да изкупи български плодове и зеленчуци за над 77 млн. лв. С тях общата стойност на изкупената родна продукция от 2019 г. ще достигне 309 млн. лв. Плановете на веригата за годината включват разширяване на дела на българската продукция в магазинната си мрежа с 30 %, както и въвеждане на редица мерки за повишаване на партньорствата в сектора.
Принцесата на здравословното хранене Енджи Касабие все по често забелязваме в най-стария град на тепетата в Европа - Пловдив.
Инициативата „Нестле за Живей Активно“ взима първо място в категория „Инвеститор в обществото“, а програмата „Нестле за Живей Активно“ печели третото място за „Инвеститор в знанието“
Във връзка с 17-тия си рожден ден, най-голямата верига хипермаркети у нас Kaufland България продължава с равносметката за дейността си по ключови за бизнеса теми и отчита инвестиции от над 1 000 000 лева в контрол на качеството през 2022 г., като 640 000 лв. от тях са за лабораторни анализи и външни експертизи. Компанията е извършила над 12 000 проверки по цялата верига за година, като те включват лабораторни анализи в независими лаборатории, външни експертизи и тестове, редица вътрешни проверки от отделите, ангажирани да обезпечат стриктните процеси, които компанията има, за да гарантира високото качество на предлаганите продукти.
Във връзка със 17-ия си рожден ден, най-голямата верига хипермаркети у нас Kaufland България прави равносметка за дейността си по ключови за бизнеса теми и отчита, че от откриването на първия хипермаркет у нас през 2006 г. вече 884 седмици предоставя разнообразни промоции на своите клиенти. Понастоящем веригата предлага над 1100 промоционални предложения на седмица, като над 600 от тях са представяни в ежеседмичната брошура, която компанията разпространява на хартия и дигитално до своите клиенти. Средният процент на намаленията в брошурата е над 25%, като за отделни групови артикули той може да достигне и до 50%. През годините компанията се налага като категоричен лидер по брой брандове в магазинната си мрежа, предоставяйки възможност за максимално разнообразие в избора на клиентите си.
От днес клиентите на Kaufland България могат да се включат в засаждането на най-голямата споделена гора – “Гората на Kaufland“, която ще е част от проекта на Столична община „Новата гора на София“. С активирането на специално обозначен купон от виртуалната си карта за лоялност Kaufland Card, клиентите могат да дарят 150, 100 или 50 точки за засаждане на дърво всяка седмица в периода от 13 март до 2 април 2023 година. За всеки дарени 100 точки за лоялност Kaufland ще засади едно дърво.