30 Април 2024г.
Продажби от 4 до почти 6 пъти по-високи в категории като градина и живот на открито, смарт дом и части за велосипеди
София, 30 април 2024 г. – Преди Великден българите се подготвят активно за сезона на открито и заниманията с градинарство, както и за пролетната поддръжка и обновяване на домовете и спортни дейности. Така през първите три седмици на април клиентите са купили през платформата еeMAG аксесоари за водни помпи, за печки и камини и за смарт дом, за които продажбите са от 5 до почти 7 пъти по-високи, сравнени със същия период на миналата година като обеми. Други продукти, към които се регистрира повишен интерес, са части за велосипеди, фитнес оборудване, спортно облекло и обувки, за които продажбите са 3 до 4 пъти по-високи. Дренажни системи, душ кабини, панели, огради и други строителни материали отбелязват подобни увеличения, както и детската мода и играчките за домашни любимци. Артикулите за почистване на дома също фигурират в топ категориите с ръст през този период, регистрирайки повишения в продажбите от над 2 пъти спрямо миналата година.
„Първите три седмици на април показват повишен интерес сред клиентите към градинарство, дейности на открито и подобрения на дома, в допълнение към традиционното пазаруване, което правят в навечерието на Великденските празници. Те се възползват от всяка търговска кампания, за да купят това, от което се нуждаят, на атрактивни цени, с помощта на промоционални оферти, както и от опциите да финансират покупките си на изплащане, във време, когато списъците за пазаруване са по-дълги. Освен това през този период те имаха възможността да започнат да използват нашата нова концепция „магазин в магазина“ – eMAG Garden Shop, която предлага удобно и достъпно потребителско изживяване от гледна точка на търсенето, като клиентите имат на своя разположение и всички останали, добре познати предимства на платформата, включително удобна доставка с непрекъснатото разширяване на мрежата от автоматизирани шкафчета за доставка easybox“, каза Силвиу Гугуи, управител на eMAG България.
Топ категории с нарастващи продажби през първите три седмици на април, сравнени със същия период миналата година:
- Аксесоари за водни помпи
- Смарт дом
- Аксесоари за печки и камини
- Играчки за домашни любимци
- Дренажни системи
- Части за велосипеди
- Автомобилни джанти
- Душ кабини
- Фитнес лежанки за коремни преси
- Спортни обувки
- Аксесоари за градински инструменти
- Слънцезащита
- Детски дрехи
За eMAG
Основана през 2001 г. в Румъния, eMAG е водеща платформа за онлайн търговия на дребно с дъщерни дружества в България и Унгария. В продължение на над 20 години компанията постоянно инвестира в услуги, базирани на технологии, които помагат на клиентите да спестят време и пари.
На платформата на eMAG в България се предлагат повече от 6 250 000 артикула от различни категории, включително смартфони, джаджи, телевизори, лаптопи, домакински уреди, продукти за бебета и играчки, стоки за дома и градината, за красота и лична грижа, за автомобила, мода и спорт; над 250 000 от продуктите на платформата се предлагат от eMAG и над 6 000 000 от над 9 000 Marketplace търговци. eMAG.bg е шопинг дестинация, предлагаща удобно пазаруване чрез възможност за доставка до различни точки за получаване (куриерски офиси, шоуруми, easybox), с множество опции за плащане (онлайн, потребителски кредит, наложен платеж) и удобно мобилно приложение. www.emag.bg