23 Февруари 2024г.
Според последното изследване на Canalys (https://www.canalys.com/newsroom/europe-smartphone-market-q4-2023) брандът се позиционира сред топ пет марки смартфони в Европа за първи път, откакто стана независим.
През четвъртото тримесечие на 2023 г., докато доставките на смартфони в Европа отбелязаха скромен спад от 3% на годишна база, HONOR се противопостави на своите конкуренти, като демонстрира удивителен ръст на годишна база от 116% - единствената марка, постигнала трицифрен показател за растеж през този период. Това представяне не само отбелязва нарастващото приемане и популярност на HONOR сред европейските потребители, но също така подчертава стратегическа мощ на марката в навигирането на силно конкурентния пейзаж на смартфоните.
Защо това има значение:
Промяна на пазара: Влизането на HONOR в челната петица означава разтърсване в конкурентната среда, което предизвиква утвърдените играчи и предлага на потребителите повече възможности за избор.
Първокласно търсене: Със смартфоните от висок клас, които представляват близо 40% от пазара, комбинацията от иновации и стойност на HONOR го поставя в позиция да улови нарастващия апетит за първокласни устройства.
Бъдещ растеж: Тъй като пазарът очаква възстановяване през 2024 г., фокусът на HONOR върху изкуствения интелект и ориентираните към потребителите функции поставя началото на продължителен успех и влияние при оформянето на тенденциите при смартфоните.